Tuesday 12 December 2017

Filled Under:

Aku Ketagih !! TOlong lah aku.. Kalau aku nampak Suami aku terus aku jadi tak keharuan.. Tologn lah.. kenapa aku dilahirkan begini !!

Aku Ketagih !! TOlong lah aku.. Kalau aku nampak Suami aku terus aku jadi tak keharuan.. Tologn lah.. kenapa aku dilahirkan begini !!


Penulis tahu apa reaksi yang harus penulis berikan terhadap luahan seorang wanita yang mempunyai masalah dengan ketagihan yang agak kronik.
Menurut wanita tersebut dia sudah mengalami ketagihan ini sejak 20 tahun lepas lagi. Selepas membaca satu persatu luahan masalah ini, saya rasa nak tertawa pada awalnya namun bila difikirkan kembali, perasaan kasihan mula menerkam di jiwa ini.
Mari kita baca luahan wanita ini:



Harap ada yang sudi memberi pendapat yang berpatutan diruangan komen setidaknya dapat menjadi ikhtiar bagi wanita ini.




0 comments:

Post a Comment